Social Media Event 2009 samengevat in een mindmap

Nu had ik tijdens het event al een mooie mindmap gezien. dit in een kladblok met veel kleuren. Rogier van Wagtendonk publiceerde zijn mindmap online zodat ik deze met je kan delen.

Mindmap Social Media Event 2009

Social Media Event Utrecht Door: Laura & Erno Aartjan van Erkel Sigrid van der Hoeven Jeanet Bathoorn Linda Spaanhoorn JoJanneke van den Bosch Kado 140 tekens Microblog Jij maakt het, dus dat is het Kijk door de onzin heen Proef draaien Feedback Hulp Expertise Links, foto, video, artikel Actie ondernemen Wordt veel zaken gedaan Complimenteer Deel Deel Kennis Expert 1. Connect 2. In for me? Onder de oppervlakte SlideShare SummerCamp Trends Social Media Maandelijkse update? Doel Spreek aan op probleem Wat gaat er komen? Big idea Waardevol Toepasbaar, luisteraar Aantrekkelijk offer… Mailen Newtelco.nl Techniek Inhoud Kennisoverdracht 6. Overtuig, conversie Nieuwsbrief Jouw boodschap 3. Content 1e vraag Kwetsbaar Fijnste communicatie Haal LifeStream Archief Wat is het Sprekers Passie Flow Info Guerilla, out of the box Social Media Gratis kennis 5 tips Bloggen Duidelijke titels Lijstjes Onverwachts Kennisgat Naam, blog duidelijk Search.twitter DM RT Iets zeggen aan de wereld Wees interessant Lijst van mensen 4. Lijst van mensen Basis 5. 1 keer niet voldoende 7 tot 10 keer contact …oogsten Sterke copywriting Goede informatie Succes! TeleSeminair Past mijn manier van communiceren bij mijn doelgroep? SlideShare Zakelijk netwerk Herinner aan tijd en datum Snel & Makkelijk Bereik Echt mens Als marketing instrument Waarom Wat is het 1miljoen Nederlanders HBO Niveau Elke dag 15min Overal aanwezig Kennisdeling Consistent en jezelf zijn Wie, wat, ben, jou kiezen Volg de reacties Innercircle Events Adverteren Hyves zakelijk? Discussies blog.. Warm houden Status updates Sterke headline Profiel in NL Groups uitzoeken Ping Klein bericht Denk vanuit de zoeker 50 groups max 100% profiel Boek review Alle e-mail adressen invullen Website, other functie PersonalBrand Netwerk groepen Unique selling point Belangrijke karakter eigenschappen Jouw imago, jouw slogan Maak een communicatie plan Belangrijk

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *